توان شهرداری ساری در مناسب‌سازی معابر افزایش یافت

شهرداری ساری از افزایش توان شهرداری ساری در مناسب‌سازی معابر به منظور رفع نیازهای توانخواهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین قبادی امروز دوشنبه هشتم آبان ماه در نشست با نمایندگان جامعه توانخواهان ساری با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه مدیریت شهری بر نیازهای جامعه توانخواهان آگاه است و در این مسیر قدم بر می‌دارد، اظهار کرد: مناسب‌‎سازی از نیازها و درخواست‌های این جامعه است که از سوی شهرداری ساری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه شهرداری با مسائل و مشکلات زیادی مواجه است اما در زمینه‌های اجتماعی به وظایف خود عمل می‌کند، افزود: با وجود اینکه کمک به جامعه توانخواهان نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها است اما شهرداری ساری به تنهایی به بخش مهمی از وظایف خود در این حوزه عمل می‌کند.

شهردار ساری با تاکید بر اینکه مناسب‌سازی معابر شهر ساری با سرعت در این شهر در حال انجام است، اظهار کرد: باید توانخواهان در کمترین زمان ممکن به نیازهای خود دست یابند و در این مسیر معابر مناسب نیاز است.

قبادی با بیان اینکه پیاده‌روها و بوستان‌ها و معابر عمومی برای توانخواهان در حال مناسب‌سازی است، عنوان کرد: در یک جامعه شهری پویا همه شهروندان نیازها و خواست‌هایی دارند که باید برآورده شود.

میررحمان شجاعی عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مطالبات توانخواهان را در حوزه شهری تأمین کنیم، اظهار کرد: تکالیف مدیریت شهری در این حوزه مشخص است و مناسب سازی معابر با تمام سرعت انجام می‌شود.

کد خبر 700269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.