مسیر راهیان نور حلقه ارتباطی بین نسل‌هاست

فرماندار قائمشهر با اشاره به اینکه مسیر راهیان نور، حلقه ارتباطی بین نسل‌هاست، گفت: مسیر راهیان نور نقش بصیرتی، معنوی و خودسازی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد مولایی قرا امروز هشتم آبان ماه در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی قائمشهر که با حضور فرمانده سپاه، برخی از رؤسا و مدیران ادارات شهرستان و والدین دانش آموزان در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد، گفت: امروز راهیان نور مسیری است که دانش‌آموزان با سیر و سلوک و تفکر رزمندگان و شهدا که برای حفظ خاک و ناموس و وطن و همچنین امنیت و اقتدار کشورشان، از جان و مال و خانواده خود گذشتند، آشنا خواهند شد و از نزدیک مفاهیم ارزشمند و بلند ایثار و شهادت را درک خواهند کرد.

مولایی‌قرا با بیان اینکه، مسیر راهیان نور، حلقه ارتباطی بین نسل‌هاست، خاطرنشان کرد: آن‌ها که رفتند کار حسینی کردند و ما باید کار زینبی انجام دهیم.

وی افزود: امروز همه ما رسالت خطیری بر دوش داریم و باید در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر و آیندگان تلاش کنیم که مسیر راهیان نور یکی از آن کارهاست و در واقع مسیر راهیان نور، مسیر همبستگی است.

فرماندار شهرستان قائمشهر خطاب به دانش‌آموزانی که به راهیان نور اعزام می‌شدند، گفت: مسیر راهیان نور برای شما دانش‌آموزان، نقش بصیرتی، معنوی و خود سازی دارد و یقین بدانید حضور و قدوم تان در این عرصه و مسیر، لرزه بر جان دشمنان نظام و انقلاب خواهد انداخت.

کد خبر 700259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.