لزوم بهره‌مندی از ایده‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: به منظور بهره‌مندی از ایده‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باید به سمت بهره‌وری ایده‌پردازی هوشمندانه مبتنی بر هوش مصنوعی حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا کاظمی امروز _دوشنبه هشتم آبان_ در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی «خانه یاریگران زندگی» اصفهان اظهار کرد: با حرکت به سمت بهره‌مندی از ایده‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی در بخشی، مسیرهای پرخطر و نشانه‌ها و علائم خطر را نشان دهیم و در بخش مهم دیگر زندگی آرام و پرطراوت و بانشاط دانش‌آموزان را نمایش داده شود.

وی با تاکید بر اینکه امر پیشگیری از اعتیاد نیاز به حساسیت و توجه تک‌تک آحاد جامعه دارد، افزود: طرح و ایده در حال اجرای نمایشگاه تخصصی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان اصفهان، یکی از پروژه عظیم و در سطح ملی قلمداد می‌شود.

قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ساخت و تخصیص فضای فیزیکی و تأمین اعتبارات، همراه با ایده‌های جدید از بخش‌های سخت‌افزاری، این پروژه است، تصریح کرد: بخش نرم‌افزاری شامل برنامه‌ریزی کلاس و کارگاه برای دانش‌آموزان و والدین، به‌مراتب سخت‌تر خواهد بود، چرا که نیازمند هماهنگی با مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است و اعتبارات تملکی ویژه‌ای برای این پروژه باید در نظر گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: فرایند تکمیل و راه‌اندازی این نمایشگاه باید به صورت مستندسازی در دستور کار قرار بگیرد تا به‌عنوان تجربه موفق در سطح کشور بیان شود و در کنار برنامه‌های و فعالیت‌های ایجابی جذاب مثل بازی‌ها و غیره نیز به برنامه اضافه شود.

کد خبر 700255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.