کشف یک تن انواع موادمخدر در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کاهش ۳۱ درصدی تصادفات فوتی طی یک ماه گذشته در استان مرکزی خبر داد و گفت: حدود یک تن انواع موادمخدر و ۲۶۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این مدت کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هادی رفیعی‌کیا امروز _دوشنبه هشتم آبان‌_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت‌های ابلاغی سردار فرمانده کل انتظامی کشور در امر مبارزه با سرقت‌ها و معتادان متجاهر و موادمخدر اظهار کرد: در یک ماه گذشته ،۹۷۹ کیلو و ۵۰۹ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۰۴۵ نفر در ارتباط با جرایم مختلف موادمخدر دستگیر و متهمان برای رسیدگی قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر مبارزه با سارقان به عنوان یکی از مطالبه‌های مردمی از فراجا در حوزه امنیت اجتماعی افزود: پلیس در برنامه‌های اجرایی و عملیاتی خود طی سال‌های اخیر در زمینه پیشگیری از جرایم و مقابله با مجرمان به‌ویژه سارقان برنامه‌ریزی جامعی داشته است و در سایه تلاش‌های جمعی کارکنان انتظامی استان در طول این مدت کشف ۸۶۱ فقره از سرقت‌ها و دستگیری ۵۵۲ نفر از سارقان بازخوردی دیگر از طرح‌های اثر بخش پلیس استان در مبارزه با سرقت در یک ماه گذشته به‌شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در مدت، یک ماه گذشته ۵۸ نفر در سوانح مختلف رانندگی استان مرکزی جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد، ۴۷ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات برون‌شهری و ۱۱ نفر از متوفیان مربوط به تصادفات درون‌شهری بوده‌اند.

وی با اشاره به طرح‌ریزی پلیس در پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا تأکید کرد: در عملیات‌های ماه گذشته پلیس استان مرکزی ۲۶۰ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق کشف، ۷۸ قاچاقچی کالا دستگیر و ۳۸ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

کد خبر 700243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.