انهدام باند سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: باند سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای سیم و کابل برق در زاهدان منهدم و ۲۵ میلیارد ریال انواع سیم و کابل مسروقه از آن‌ها کشف شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق و مشکلات به وجود آمده، بررسی موضوع با هدف رضایت‌مندی عمومی و کشف سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان با افزایش و هدفمندسازی گشت‌های انتظامی، ۳ سارق سابقه‌دار را حین سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در سطح یکی از محلات زاهدان به همراه اموال مسروقه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پلیس در بازرسی از سه دستگاه خودروی سارقان، بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال انواع سیم و کابل مسی کشف کرد، خاطرنشان کرد: افراد دستگیرشده به منظور بررسی‌های تخصصی و کشف ارتکاب جرایم احتمالی به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مطلوب شهروندان با پلیس در انجام مأموریت‌های مختلف، از آن‌ها درخواست کرد تا همواره هشدارهای پلیسی را در راستای پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت اطلاع از هر گونه موارد یا فعالیت مشکوکی آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 700208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.