پیام دانش‌آموزان ایرانی برای دنیا صلح و دوستی است

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان ما که الگویشان شهید «حسین فهمیده» و «آرمان علی وردی» است، می خواهند کودکان غزه و فلسطین در آرامش و امنیت باشند و پیام دانش‌آموزان ایرانی برای دنیا پیام صلح و دوستی است.

به گزارش ایمنا، رضا مراد صحرایی امروز _ دوشنبه هشتم آبان‌ماه _ در «اجتماع ۱۰ هزار نفری نسل طوفان» در تبریز اظهار کرد: دانش آموزان ما یک حرف با تمام دنیا دارند و اینکه همواره در کنار مظلومان ایستاده‌اند و دفاع از مظلوم در ریشه ما است.

وی با اشاره به شهادت ۳۶ هزار دانش‌آموز ایرانی در دوران دفاع مقدس، افزود: امروز بعضی کشورهای عربی شریک ظالمان هستند حال آنکه کسی که ظلمی ببیند و پیام مظلومیت بشنود و کاری نکند مسلمان نیست.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیام دانش‌آموزان ایرانی به تمام کشورهای عربی این است که دانش‌آموزانتان را به میدان بیاورید تا مهیب «مرگ بر اسرائیل» را فریاد بزنند. ما ایرانیان رهبر خود را دانش آموزی می‌بینیم که جانش را در راه دفاع از میهن فدا کرد.

صحرایی با تاکید بر اینکه امروز شاهد و ناظر این همایش معلمان شهید ما هستند که به جنگ کفر رفتند، تصریح کرد: مدرسه قوی ضامن ایران قوی است و باید هرچه داریم را برای این فرزندان هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز کودکان ما با عروسک‌های خود در این همایش حاضر شده‌اند، اضافه کرد: این کودکان می‌خواهند با عروسک‌های خود با کودکان غزه همدردی کنند. این نسل نسل طوفان است نسل قاسم سلیمانی است که در یکایک دانش آموزان این کشور تکثیر شده است و اکنون ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز قاسم سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه نسل طوفان بساط استکبار را برخواهد چید، گفت: ما با صلح به دنیا پیام داریم و برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا می‌خواهیم دنیای بی اسرائیل را به تصویر بکشیم و نشان دهیم اگر اسرائیل نباشد چه می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: پیام دانش‌آموزان ایرانی برای دنیا پیام صلح و دوستی برای دنیا است و می‌خواهد دنیای بدون اسرائیل را به تصویر بکشد اگر دنیا بدون اسرائیل باشد چه می‌شود از روزی که این رژیم ایجاد شده دنیا روی خوش و آرامش ندیده است.

وی با اشاره به اینکه مردم غزه دل به این نسل بسته‌اند، ادامه داد: از دانش‌آموزان می‌خواهم مهربانی خود را با کودکان غزه و مظلومان دنیا به اشتراک بگذارند و با تمام وجود و انرژی بر سر رژیم کودک‌کش فریاد بکشند.

صحرایی اظهار کرد: آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه که وجودشان بسته به وجود اسرائیل است خود می‌دانند که اسرائیل در حال نابودی است.

منبع: ایرنا

کد خبر 700178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.