پرداخت‌کنندگان عوارض نوسازی در قم بسته تشویقی دریافت می‌کنند 

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: شهرداری قم در نظر دارد به شهروندانی که تا بیست‌ودوم بهمن‌ سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند املاک مسکونی خود اقدام کنند، هدایایی به قید قرعه اهدا کند.

محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پیشنهاد شهرداری قم و تصویب شورای اسلامی شهر قم و به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهرداری قم در نظر دارد به شهروندانی که تا بیست‌ودوم بهمن سال جاری نسبت به پرداخت عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند املاک مسکونی خود اقدام کنند، هدایایی به قید قرعه اهدا کند.

وی افزود: این هدایا شامل ۱۴ کمک‌هزینه سفر زیارتی کربلای معلی به مبلغ هر سفر ۶۰ میلیون ریال، ۱۲ کمک‌هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به مبلغ هر سفر ۳۰ میلیون ریال و ۱۱۰ کارت هدیه به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و ۱۲ کمک‌هزینه خرید دوچرخه هریک به مبلغ ۸۰ میلیون ریال است که به قید قرعه به مالکان املاک اهدا می‌شود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم تأکید کرد: بدیهی است سایر شهروندانی که از ابتدای سال جاری در پرداخت عوارض مزبور مشارکت داشته‌اند نیز در قرعه‌کشی فوق شرکت داده خواهند شد.

وی گفت: شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری سال جاری خود اقدام کنند، علاوه بر بهره‌مندی از ۱۰ درصد خوش‌حسابی، مشمول ۳۰ درصد تخفیف بهای خدمات مدیریت پسماند خواهند شد.

وحیدنیا با اشاره به اینکه آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیف مزبور پایان شهریور سال جاری بود که مطابق مصوبه شورای اسلامی شهر این مهلت تا بیست‌ودوم بهمن سال‌جاری تمدید شد، افزود: شهروندان می‌توانند به‌منظور پرداخت عوارض به مناطق هشت‌گانه شهرداری یا به‌صورت غیرحضوری از طریق نشانی qom.ir، عوارض نوسازی و عمران شهری ملک خود را پرداخت کنند.

کد خبر 700152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.