شبکه نوری پارک کوهستانی صفه به‌روزرسانی شد

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: شبکه نوری پارک کوهستانی صفه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۱ میلیارد ریال در این منطقه بهینه و به‌روزرسانی شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بهینه‌سازی و افزایش سیستم روشنایی پارک‌های منطقه پنج شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای افزایش لوکس نوری بوستان‌ها و پارک‌های محلی این منطقه بیش از ۲۱ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شبکه نوری پارک کوهستانی صفه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۱ میلیارد ریال بهینه‌سازی و به‌روزرسانی شده است، افزود: افزایش توان نوری، بهسازی و تکمیل روشنایی نهر شایج واقع در خیابان رودکی با هزینه ۳ میلیارد ریال انجام شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان در خصوص افزایش میزان نور سایت‌های بازی کودکان در این منطقه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سیستم روشنایی سایت بازی کودکان بهینه‌سازی شده است و هزینه خرید و تأمین تجهیزات مدیریت نگهداشت دارایی ایمنی و تعمیرات تأسیسات و تجهیزات الکترومکانیل، مبلمان شهری نورپردازی و سرویس بهداشتی‌های سطح منطقه بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال است.

شبکه نوری پارک کوهستانی صفه به‌روزرسانی شد

وی ادامه داد: اصلاح شبکه و بهینه‌سازی پروژکتورهای پرمصرف روشنایی کوه صفه با هدف کاهش مصرف انرژی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد ریال در دو فاز در سال جاری انجام شده است.

کارگر خاطرنشان کرد: هم‌زمان با اصلاح شبکه روشنایی منطقه، رنگ‌آمیزی المان‌های موجود در پارک‌ها شامل پایه‌های روشنایی، حوض آب‌نما، وسایل حرکت درمانی و مجموعه‌های بازی کودکان و مبلمان آن‌ها نیز در حال اجرا است.

کد خبر 700150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.