چهارراه «غزه» میزبان راهپیمایی روز دانش‌آموز در کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهر کرمان از چهارراه غزه به سمت میدان شورا برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی امروز _دوشنبه هشتم آبان ماه_ با تبیین اهمیت و حساسیت راهپیمایی سیزدهم آبان ماه، اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، الگوی نظم جدید و هندسه نو جهانی در حال رخ دادن است و در قرن ۲۱ انتقال قدرت از غرب به شرق را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی آغاز نابودی اسرائیل خواهد بود، افزود: هندسه جدید قدرت در شرق در حال شکل‌گیری و برتری بر غرب است و در چنین فضایی باید راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم و در تبلیغات روز راهپیمایی چرایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تبیین شود تا دانش آموزان در این زمینه توجیه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهر کرمان از ساعت ۹:۰۰ روز سیزدهم آبان، از چهارراه غزه به سمت میدان شورا با سخنرانی معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

کد خبر 700148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.