ارلینگ هالند، متخصص دربی منچستر

بچه‌غول نروژی منچسترسیتی، با درخشش در دربی منچستر، اکنون متخصص این رقابت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته از ساعت ۱۹، دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی یک دربی هیجان‌انگیز را به میزبانی ورزشگاه اولترافورد و با قضاوت پُل تیرنی برگزار کردند.

تا پیش از سوت آغاز این دیدار منچستریونایتد سه بازی آخر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را با برتری پشت سر گذاشته بود، دقیقاً پسران پپ گواردیولا هم در چنین وضعیتی قرار داشتند.

انتظار می‌رفت همچون گذشته، یک تقابل فوق‌العاده را شاهد باشیم که اتفاقاً همین‌گونه هم شد. در این جدال هیجان‌انگیز، با اینکه شیاطین سرخ میزبان حریف بودند، اما آبی‌آسمانی‌های شهر منچستر، دست بالاتر را داشتند.

این تیم در جریان مسابقه در مجموع ۲۱ شوت زد که ۱۰ شوت داخل چهارچوب بود، در حالی که یونایتد ۷ ضربه و ۳ شوت داخل چهارچوب داشت.

اما نکته اصلی ماجرا، درخشش دوباره ارلینگ هالند، بچه‌غول نروژی بود، او که به واسطه درخشش در فصل گذشته و کمک به تیمش برای فتح سه‌گانه، در لیست نهایی کسب توپ طلا امسال قرار دارد و امشب با لیونل مسی رقابت خواهد کرد، در این دربی دبل انجام داد و یک پاس گل هم برای فیل فودن فرستاد.

با این درخشش خیره‌کننده، هالند حالا متخصص دربی منچستر لقب گرفته و طی سه مسابقه، ۸ گل و پاس گل داده است. با این وجود، رایان گیگز ۲۹ بازی، ۱۳ گل و پاس گل، اریک کانتونا ۱۰ بازی ۶ گل پاس گل، وین رونی ۲۱ بازی، ۹ گل و پاس گل، و سرخیو آگوئرو ۱۳ مصاف، ۸ گل و پاس گل ثبت کرده‌اند. پس به این ترتیب، فوق ستاره پپ، احتمالاً طی دو دیدار آینده، این رکورد را هم خواهد شکست.

لازم به یادآوری است با دبل او در بازی شب گذشته، تعداد گل‌های لیگ برتری‌اش با منچستریونایتد در این فصل به عدد ۱۱ رسید.

کد خبر 700133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.