راز موفقیت گیتی‌پسند اتحاد و همدلی است / بازی به بازی پیش خواهیم رفت

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: شرایط خوب گیتی‌پسند نتیجه کار خوب تیمی است و راز موفقیت ما یک‌دل بودن تیم و اتحاد و همدلی است.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار کرد: در حال حاضر تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد، بازیکنان آمادگی خوبی دارند و تلاش می‌کنند تا هر هفته بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

وی درباره دیدار هفته گذشته تیم گیتی‌پسند با پوشاک حافظ ساری افزود: بازی خوبی بود، از اوایل بازی تیم پوشاک حافظ را تحت فشار گذاشتیم و با یک شرایط خوب، کاملاً بازی را در اختیار گرفتیم، در پایان هم توانستیم با نتیجه عالی و با حمایت هواداران این تیم را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره دیدار بعدی تیمش با شهرداری ساوه گفت: پس از پایان بازی مقابل تیم ساری همه تمرکزمان روی بازی با تیم شهرداری ساوه است، از این تیم شناخت خوبی داریم، با تمام توان به ساوه خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه اظهار کرد: شرایط خوب گیتی‌پسند نتیجه کار خوب تیمی است و راز موفقیت ما یک‌دل بودن تیم و اتحاد و همدلی است. گیتی‌پسند به معنای واقعی یک تیم کامل است، همه بازیکنان هر مسئولیتی دارند، آن را به‌خوبی انجام می‌دهند.

کشاورز خاطرنشان کرد: بازی به بازی پیش خواهیم رفت، از آینده باخبر نیستم، اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بازیکنان بسیار پرتلاش و باانگیزه برای موفقیت گیتی‌پسند کار می‌کنند. در پایان از هواداران خوبمان تشکر می‌کنم که هر بازی به سالن می‌آیند و بازیکنان را تشویق می‌کنند.

کد خبر 700089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.