پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره)

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) هم‌اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌اله مرادی، امروز _یکشنبه، هفتم آبان‌ماه_ در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی تحویل و تکمیل این پروژه ۳۱ تیرماه سال آینده است، اما مجموعه مدیریت شهری اراک با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در تلاش هستند که این پروژه را زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسانند.

وی درباره اقدامات انجام شده برای اجرا این پروژه افزود: هم‌اکنون پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام (ره) با پیشرفت ۸۰ درصدی و با اولویت آماده‌سازی و تکمیل مسیر زیرگذر برای هدایت ترافیک به این بخش، در حال انجام است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک تصریح کرد: طرح نصب و اجرای پایه‌های روشنایی پروژه که به تأیید اداره برق رسیده و پیمانکار آن نیز انتخاب شده در مرحله ساخت است و همزمان مراحل پایانی نصب دیوارهای نمایی در قسمت رمپ غربی در حال انجام است.

وی افزود: سازمان سیما و منظر و فضای سبز نیز در مرحله نهایی خاک‌برداری قسمت مربوط به آماده‌سازی و ساخت فضای سبز زیرگذر پروژه به صورت طبیعی و خشک منظر است.

مرادی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه در تمامی جبهه‌ها به صورت همزمان فعال است، افزود: عملیات جدول‌گذاری و کف فرش در قسمت بالا دست میدان در حال انجام است و در بخش رمپ شرقی تا اواسط زیرگذر و همچنین چپ گرد شمالی لایه آسفالت بیندر یک اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین در قسمت‌های باقی مانده دیگر از جمله رمپ شرقی و چپ گرد جنوبی هفته آینده لایه آسفالت بیندر ۱ اجرایی می‌شود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک خاطر نشان کرد: با مساعد بودن شرایط جوی در تلاش هستیم که مسیر زیرگذر پروژه را پس از اتمام عملیات اجرایی آسفالت، سنگ فرش، روشنایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی و راهنمای مسیر، در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانیم و با هدایت ترافیک به این بخش، اقدامات باقی‌مانده در قسمت بالایی میدان را تکمیل کنیم.

کد خبر 700062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.