کمیته استیناف باید حق واقعی‌مان را بدهد / بازی بعدی هواداران را خوشحال می‌کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هنوز برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی در لیگ برتر فرصت باقی است و اگر حق واقعی ما را بدهند، از کورس عقب نمی‌مانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان عصر امروز _یک‌شنبه هفتم آبان‌ماه_ در چارچوب هفته هشتم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان بعد از تساوی مقابل نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سخت و با توجه به شرایط آب‌وهوایی و زمانی خیلی گرم بود. همچنین برای این بازی با تعداد مصدوم و محروم زیادی به قائم‌شهر آمدیم.

وی در ادامه افزود: منتظریم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کشورمان رأی دهد و امتیازاتی که بیرون زمین از ما گرفته‌اند و حق واقعی ماست را به تیم‌مان برگردانند تا همه‌چیز در جدول عادلانه شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در پایان تصریح کرد: هنوز برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی در لیگ برتر فرصت باقی است و اگر حق واقعی ما را دهند، از کورس عقب نمی‌مانیم. همچنین از هواداران سپاهان که از اصفهان برای حمایت از ما آمدند تشکر می‌کنم و ان‌شالله بازی‌های بعدی خوشحال‌شان می‌کنیم.

کد خبر 700058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.