تخفیف ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان به‌مناسبت روز دانش‌آموز

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی وورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز دانش‌آموزان، دانش‌آموزان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود از طرح تخفیفی ۵۰ درصدی ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بهره‌مند شوند.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مناسبت ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز اظهار کرد: شرکت توسعه سیاحتی شهرداری اصفهان با دارا بودن سه مجموعه، مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و مجموعه شهر رویاها خدمات متنوع و متعدد تفریحی، گردشگری و غذایی را در طول سال به تمام شهروندان و گردشگران ارائه می‌کند.

وی افزود: از آنجا که تفریح و گردشگری ارتباط مستقیمی با قشر نوجوان و جوان دارد و می‌تواند نقش ویژه‌ای را در کنترل آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه ایفا کند، به همین منظور با تعامل ویژه‌ای که با شورای محترم اسلامی شهر اصفهان صورت پذیرفت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان با ارائه طرح تخفیفی در روز ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، میزبان دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این طرح تخفیفی این بار خانواده‌ها میهمان فرزندان دانش‌آموز خود هستند، خاطرنشان کرد: ابرسازه‌های تفریحی اصفهان از سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه با تخفیف ۵۰ درصدی میزبان دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان هفت تا ۱۸ سال می‌توانند با مراجعه به اماکن تفریحی تحت مدیریت این شرکت با ارائه کارت ملی‌شان به همراه خانواده از این طرح ویژه تخفیفی بهره‌مند شوند.

ساکت تصریح کرد: همچنین مدارس اصفهان می‌توانند با برقراری ارتباط با واحد بازرگانی و اردوهای دانش‌آموزی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان شهرداری اصفهان، به شماره تماس ۱۴-۳۶۷۵۹۰۱۱ داخلی ۱۲۹ از تاریخ ۸ الی ۲۰ آبان از تخفیف ویژه اردوهای دانش‌آموزی استفاده کنند.

کد خبر 700042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.