آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر حنا

عملیات اجرایی طرح ۲۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر حنا با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان امروز_ یکشنبه هفتم آبان ماه_ در ساعات ابتدایی حضور در شهرستان سمیرم، در گلستان شهدای شهر سمیرم حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

وی در جریان این سفر از سردخانه سیب شهرستان سمیرم و واحدهای شستشو، درجه‌بندی، بسته‌بندی، سردخانه و واحد صادرات سیب درختی این شهرستان بازدید کرد.

در ادامه این سفر زینلیان در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر حنا حضور یافت.

عملیات اجرایی طرح ۲۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر حنا با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد.

گلنگ احداث طرح نهضت ملی مسکن شهر حنا در زمینی بالغ بر ۲۰ هکتار به زمین زده شد که این اراضی شامل ۲۱۲ پلاک زمین است و به ۲۱۲ متقاضی واجد شرایط در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

عملیات احداث واحدهای طرح نهضت ملی مسکن سمیرم نیز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

در شهرستان سمیرم بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر برای این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد تاکنون ۸۹۶ متقاضی حائز شرایط چهارگانه هستند.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از برخی مزارع شهرستان سمیرم بازدید کرد.

ضمن این بازدید مسائل و مشکلات مرتبط با حقابه کشاورزان، آلودگی خاک به دلیل رهاسازی زباله‌ها در طبیعت و … مطرح شد.

سیب سمیرم شهرت جهانی دارد

مهران زینلیان در حاشیه این سفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه سردخانه ۲۰ هزار تنی یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان است و سمیرم یکی از شهرستان‌های پر ظرفیت و با پتانسیل زیادی است که در بخش کشاورزی و باغات سیب شهرت جهانی دارد.

وی افزود: این مجموعه هم در زمینه ذخیره سازی، سرتینگ و صادرات سیب ظرفیت خوبی دارد و هم به لحاظ نوع فناوری و تکنولوژی که استفاده می‌شود ظرفیت خوبی است.

معاون هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: در زمینه کارآفرینی و اشتغال اتفاق خوبی در این مجموعه افتاده است و حتماً مصمم هستیم با توجه به ظرفیت زیادی که این مجموعه در شهرستان دارد توسعه پیدا کند.

وی در ادامه گفت: با توجه به ظرفیتی که در شهرستان است مجموعه مشاورین هم در اسرع وقت با حمایتی که دولت انجام خواهد داد گسترش پیدا کند که هم باعث شود زحمات کشاورزان به نحو مطلوب به نقد برسد و هم هم بحث اشتغال و ظرفیتی که در استان هست بهتر استفاده شود.

کد خبر 700040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.