شروع هفتمین دوره پلکانی کاهش عوارض شهرداری شیراز  با ۱۶ درصد تخفیف

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: مودیانی که تاکنون نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز تا پایان روز سه‌شنبه هفتم آذرماه، از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حمیدرضا اسماعیلی عصر امروز_ یکشنبه هفتم آبان_ با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح پلکانی کاهش عوارض ۱۶ درصدی شهرداری شیراز از دوشنبه هشتم آبان‌ماه تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه هفتم آذرماه سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: تخفیف‌ها در این طرح تا پایان سال جاری به صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند و این فرصت تنها برای کسانی است که به صورت نقدی عوارض شغلی، ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود را پرداخت کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز همچنین اضافه کرد: مودیانی که تاکنون نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز تا پایان روز سه‌شنبه هفتم آذرماه، از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: همچنین شهروندان گرامی می‌توانند برای اطلاع بیشتر از دوره‌های این طرح و نحوه پرداخت آنها به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز shiraz.ir مراجعه کنند.

بنا به اظهار معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز؛ مالکین محترم نیز می‌توانند برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود، هم با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری و هم با ورود به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز و همچنین با ورود به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

کد خبر 700035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.