افتتاح ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه آبی در سفر رئیس‌جمهور به کردستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: ۱۱ هزار میلیارد تومان پروژه آبی در سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان کردستان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان، آرش آریانژاد اظهار کرد: طرح‌های حوزه آب جزو طرح‌های زیرساختی هستند که بهره‌برداری از این طرح‌ها جز شاخص‌های توسعه است.

وی افزود: با توجه به اینکه در استان کردستان سه حوضه آبریز اصلی، چهار حوضه آبریز فرعی و حدود هفت درصد از روان‌اب‌های کشور را دارا هستیم باید در این شاخص‌ها توسعه و پیشرفت داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان ادامه داد: در سنوات گذشته به واسطه عدم تزریق اعتبارات به موقع و مناسب بیشتر پروژه‌های این شرکت به بهره‌وری کامل نرسیده بود و همین سبب شد که در حوزه‌های شرب، کشاورزی و صنعت با مشکلاتی مواجه شویم.

وی تصریح کرد: برای پروژه‌هایی که قرار است در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان کردستان به بهره‌برداری برسند، اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

آریانژاد خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه‌های توسعه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای کردستان طی دو سال اخیر جهش ۱۸۳ درصدی داشته است.

کد خبر 700018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.