حادثه جان‌باختن کودک ارومیه‌ای بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به حادثه فوت کودک سه ساله بر اثر حمله سگ ولگرد در شهرک شاهد، گفت: حادثه از منظر حقوقی در حال بررسی است و تصمیم گرفته شد تا سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا نقی کریمی امروز _یکشنبه هفتم آبان ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به مرگ یک کودک سه ساله در شهرک شاهد ارومیه به دلیل حمله یک سگ ولگرد، اظهار کرد: در خصوص فوت یک کودک سه ساله بر اثر حمله سگ ولگرد، شورا جلسه فوق‌العاده تشکیل داده شد و موضوعات مختلف با حضور متولیان امر مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: رئیس سازمان مدیریت پسماند و معاون خدمات شهری توضیح کاملی در خصوص وظایف قانونی خود در این جلسه همراه با آمار عملکرد ارائه دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: به دلیل این حادثه اسفناک، همگی متأسف و متأثر بودند و برخی اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در محل، از خانواده کودک معذرت‌خواهی کردند.

کریمی با بیان اینکه حادثه از منظر حقوقی در حال بررسی است، تصریح کرد: تصمیم گرفته شد سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه عقیم‌سازی این سگ‌ها هزینه زیادی دارد، اضافه کرد: اطلاعات جدیدی به دست ما رسیده که در دست بررسی است، مبنی بر اینکه که حمله به کودک از سوی یک حیوان معمولی نبوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بیان نظرات از سوی افراد مختلف در این خصوص گفت: هر کس در هر رده‌ای حق مطرح کردن سوال دارد و اگر از ما سوالی شد، موظف به پاسخگویی هستیم، اما برخی موج‌سواری می‌کنند و لازم است سوالات در فضایی دوستانه و سنگین مطرح و پاسخ داده شود.

کد خبر 699965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.