اختصاص اراضی لیل‌آباد برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از اراضی تازه الحاق شده لیل آباد برای تامین زمین و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در غرب شهر زنجان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر اسماعیلی امروز _ یکشنبه هفتم آبان‌ماه _ در جلسه کارگروه امور زیربنایی، اظهار کرد: ملاک عمل ما در توسعه شهر زنجان، رفع مشکلات مربوط به حوزه مسکن در این شهر است‌.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت اراضی لیل آباد برای تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیاری از مشکلات حوزه مسکن حل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار و مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان، از اراضی تازه الحاق شده لیل آباد برای تأمین زمین و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: با وجود این محدوده، دیگر کمبود و مشکلی در تأمین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت و مشکل زمین برای احداث مسکن نیز حل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد: بخشی از نیاز در بخش مسکن مربوط به تأمین زمین است که با الحاق محدوده هزار هکتاری اراضی لیل آباد گام مهمی در استان برداشته می‌شود.

اسماعیلی گفت: با کمک مدیریت استان سرمایه‌ای در اختیار داریم که با تکیه بر آن می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه مسکن را حل کنیم و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای توسعه شهری در غرب شهر زنجان از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده می‌کند، چراکه این منطقه قابلیت‌های بسیار زیادی در بخش‌های مختلف دارد.

کد خبر 699947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.