تامین بیش از هزار هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در سمنان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: تاکنون شناسایی و تامین اراضی به مساحت ۱۰۳۱ هکتار در قالب ۲۷ سایت مسکونی در سطح استان سمنان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسینی طباطبایی امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در آئین آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی و ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دامغان اظهار کرد: تاکنون شناسایی و تأمین اراضی به مساحت ۱۰۳۱ هکتار در قالب ۲۷ سایت مسکونی در سطح استان سمنان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی افزود: زمین‌های تأمین شده، استعداد تأمین و ساخت ۳۴ هزار واحد مسکونی در سطح استان سمنان را دارا است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۸ هزار و ۴۲۶ متقاضی از شهرستان دامغان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که برای ۲ هزار و ۴۳۱ متقاضی در فاز اول تأمین زمین شده است و در مرحله بعد نیز برای سایر متقاضیان تأمین زمین انجام خواهد گرفت.

طباطبایی تصریح کرد: امروز علاوه بر ۳۳۶ واحد تخصیص زمین شده پیشین، عملیات اجرایی ۱۰۷۴ واحد ویلایی جدید در شهرستان دامغان آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، آئین آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی و ساخت ۱۰۷۴ واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان با حضور استاندار سمنان، امام جمعه دامغان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، فرماندار دامغان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در حال برگزاری است.

کد خبر 699881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.