مردم فلسطین همچون جوانان ایرانی پیروز خواهند شد

امام جمعه بجنورد گفت: سربلندی و استقلال ایران در شرایط فعلی به دلیل جان‌فشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان است و مردم مظلوم فلسطین نیز همچون جوانان ایرانی به پیروزی خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _یکشنبه هفتم آبان ماه_ در مراسم اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: ۷۴ سال است که مردم فلسطین مظلوم هستند و تحت ظلم رژیم اشغالگر قرار دارند.

وی با اشاره به شهادت بیش از دو هزار کودک و دو هزار زن طی هفته‌های گذشته در فلسطین افزود: هشت هزار نفر طی یک ماه گذشته در اراضی اشغالی به شهادت رسیده‌اند که نشان می‌دهد اسرائیل برای انجام جنایت هیچ محدودیتی ندارد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به جنگ ایران و عراق، خاطرنشان کرد: تمام قدرت‌های استکباری با همه قوا پشت سر صدام ایستادند تا ایران اسلامی نابود شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال گرفتن بخشی از خاک کشور و تجزیه ایران به پنج کشور بود، ادامه داد: هر جنایتی برای رسیدن به اهداف خود انجام دادند و شهرها را بمباران کردند، به‌نحوی که مردم زیادی آواره شدند.

نوری تصریح کرد: اگر شهدا، جانبازان و رزمندگان نبودند شرایط فعلی ایران شبیه غزه بود، اما ایستادگی آن‌ها مانع شکست کشور شد.

وی با اشاره به شهادت بیش از ۲۰۰ هزار نفر از ایرانیان در دفاع مقدس افزود: سربلندی و استقلال ایران در شرایط فعلی به خاطر جان‌فشانی شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

امام جمعه بجنورد به بعضی عملیات‌های بزرگ ایران اشاره کرد و گفت: مردم مظلوم فلسطین نیز همچون جوانان ایرانی به پیروزی خواهند رسید.

کد خبر 699858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.