ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ملوان

تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران در هفته هشتم لیگ برتر امروز باهم دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶ امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در چارچوب آخرین دیدار از هفته هشتم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با قضاوت سیدوحید کاظمی در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف حساس امروز را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد؛

علی بیرو همچنان شماره یک

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نخست تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران در فصل جاری نمایش‌های درخشانی از خود ارائه کرده است و حتی در بازی قبلی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با مهار پنالتی مهم باعث شد قرمزها با دردسر کمتری میهمان خود را شکست دهند و امروز هم یکی از امیدهای یحیی گل‌محمدی برای کسب سه امتیاز خارج از خانه است.

کنعانی‌زادگان به نیمکت تبعید می‌شود؟

علی‌رغم درگیری عجیب و زشت محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی در بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان و حواشی عجیبی که مدافع قرمزها در مصاحبه‌های اخیر خود ایجاد کرد وی امروز درون زمین خواهد بود و گئورگی گولسیانی زوج کنعانی‌زادگان می‌شود، همچنین با توجه به عملکرد خوب وحدت هنانوف در بازی قبلی با استقلال تاجیکستان، این بازیکن باز هم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت و علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند.

بازگشت احتمالی سرباز قرمزها به میادین

مهدی ترابی ستاره ملی‌پوش پرسپولیس که چند هفته‌ای مصدوم بود، چند روزی است که با تیم تمرین می‌کند و حتی در نیمه دوم بازی مقابل استقلال تاجیکستان، همچنین دقایق دیدار مقابل پیکان وارد میدان شد. با این وجود ترابی هنوز آمادگی بازی کردن از ابتدا را ندارد و یحیی نمی‌خواهد از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند. ترابی به احتمال زیاد یکی از تعویضی‌های پرسپولیس در این بازی خواهد بود. میلاد سرلک که او هم به‌تازگی از مصدومیت رها شده، در این مسابقه روی نیمکت می‌نشیند. میلاد مدت‌ها از تمرین و مسابقه دور بوده و به لحاظ بدنی شرایط ایدئالی ندارد و دانیال اسماعیلی‌فر یک خط جلوتر از پست خود در میانه زمین بازی خواهد کرد.

ماشین‌گلزنی جدید پرسپولیس و چالش سخت

در خط‌حمله پرسپولیس بالاخره توانسته به یک آرامش حداقلی دست پیدا کند، چرا که شهاب زاهدی پس از ناکامی‌های فراوان به روزهای خوب خود بازگشته و توانسته است در هفته‌های اخیر گل و پاس‌گل‌های تأثیرگذار و مهمی به‌ثبت برساند. سعید صادقی که درخشان‌ترین بازیکن قرمزها مقابل استقلال تاجیکستان بود به‌همراه محمد عمری دو عضو دیگر مثلث هجومی پرسپولیس مقابل شاگردان مهدی تارتار را تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در برابر ملوان بندرانزلی:

علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مسعود ریگی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد عمری و شهاب زاهدی.

کد خبر 699854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاهر IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    محمد طاهر اربابی