ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی در ۱۵ روستای گنبدکاووس

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ۱۵ روستا در حوزه شهرستان برای اشتغال روستایی در حوزه‌هایی که ظرفیت‌های لازم را دارد، شناسایی شده‌اند و تلاش داریم تا با همکاری ادارات مختلف موانع و چالش‌های پیش‌رو را برای تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس شهر به روستا رفع کنیم.

مهدی دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رفع موانع اشتغال روستایی در شهرستان گُنبد اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس دارای ۱۹۰ نقطه جمعیتی و روستا با گستردگی و پراکندگی فراوان است و ۵۳ درصد جمعیت شهرستان در این مناطق ساکن هستند.

وی افزود: ۱۵ روستا در حوزه شهرستان برای اشتغال روستایی در حوزه‌هایی که ظرفیت‌های لازم را دارند شناسایی شده است و تلاش داریم تا با همکاری ادارات مختلف موانع و چالش‌های پیش‌رو را برای تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس شهر به روستا رفع کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: کارگاه‌هایی را در روستاهایی که ظرفیت اشتغال آن‌ها مشخص است راه‌اندازی کرده‌ایم و تلاش داریم تا این کارگاه‌ها را در یک مکان متمرکز کنیم تا اشتغال‌زایی افزایش پیدا کند.

دهرویه اضافه کرد: ۷۶ نفر به عنوان نامزد نماینده کرسی مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶۵ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند.

وی تاکید کرد: تعداد ثبت‌نام‌کنندگان مرد برای نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل ۸۶ درصد و تعداد زنان نسبت به دوره قبل ۲۶۶ درصد افزایش یافته است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو گفت: تمام تلاش ما این است تا انتخابات پیش‌رو با امنیت کامل، رقابت سالم، مشارکت حداکثری و در سلامت کامل برگزار شود.

وی افزود: بستر لازم برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در شهرستان گنبدکاووس فراهم است.

کد خبر 699853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.