رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی ضعف رژیم جعلی صهیونیستی را آشکار کرد و این رژیم در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در یادواره شهدای غزه در شهرستان گچساران اظهار کرد: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ به انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی اشاره کردند و امروز به حول و قوه الهی تمدن اسلامی در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار و ایادی استکبار همان روز اول با انقلاب اسلامی دشمنی کردند ولی امام راحل فرمودند که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۵ سال است شاهد ترور، تهدید، سرکوب، جنایت، تجاوز، کودک‌کشی، چپاول و تاراج منافع در جایی که قبله اول مسلمانان جهان بوده است، هستیم، صهیونیست‌ها هر روز در فلسطین وحشی‌گری می‌کنند، رژیم کودک‌کش بسیار مغرور شده بود و اطمینان کافی نسبت به سامانه‌های اطلاعاتی و امنیتی‌اش داشت و مدعی بود که در سرزمین‌های اشغالی اگر پرنده‌ای پر بزند، در تیررس سامانه‌های اطلاعاتی‌اش خواهد بود و به موساد افتخار می‌کرد.

وی اضافه کرد: در تاریخ آمده است که روزی همه کشورهای عربی با تمام توان رفتند تا سرزمین‌های اشغالی را پس بگیرند، اما مقابل رژیم صهیونیستی شکست خوردند، قدرت جبهه مقاومت به میدان آمد و در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و سایر عملیات‌ها این قدرت جبهه مقاومت بود که مقابل رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی کرد.

حکمتیان ادامه داد: رژیم صهیونیستی همیشه آغازگر جنگ بود و امنیت را برای شهرک‌نشینان تضمین کرده بود و به گنبد آهنین به عنوان بالاترین افتخار، فخرفروشی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه به گفته رژیم صهیونیستی نفوذ در اسرائیل معنا نداشت و عادی‌سازی با کشورهای عربی و سازش با آن‌ها روزبه‌روز توسعه پیدا می‌کرد، تاکید کرد: با عملیات طوفان‌الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی شروع و رزمندگان فلسطین موفق شدند که تانک‌های مرکاوا و ادوات نظامی آن‌ها را از کار بیندازند یک غافلگیری فوق‌العاده برای اسرائیل رقم خورد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در طول تاریخ، اسرائیل اجازه عملیات آفندی به کسی نمی‌داد و کشورها را در مکان خودشان مورد هدف قرار می‌دهد، اما طوفان الاقصی نشان داد که کار اسرائیل تمام است.

وی گفت: رزمندگان فلسطینی شهرک‌های صهیونیست‌ها را گرفتند و ژنرال‌ها را در منازل و در خواب دستگیر کردند و دو روز کامل تمام دستگاه‌ها و ساختارهای رژیم اشغالگر قدس را به هم ریختند و امروز رژیم منحوس صهیونیستی در حوزه نظامی نابسامان و اقتصاد اسرائیل فلج است و خسارت‌های زیادی دیده است.

حکمتیان ادامه داد: در حوزه سیاسی چنددستگی و اختلاف حزبی بین صهیونیست‌ها وجود دارد، اما زلزله سیاسی را بعد از این ایام مشاهده خواهید کرد، فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی مملو از کسانی است که در حال ترک اسرائیل هستند و این قدرت لایزال الهی است.

وی اظهار کرد: بسیاری از تحلیلگران غربی هم بر این مدعا هستند که اضمحلال رژیم صهیونیستی نزدیک است، آن‌ها داعش را تشکیل دادند برای مبارزه با اسلام اما دستور فرمانده در جبهه مقاومت صادر شد و حاج قاسم به میدان آمد و وعده صادق با سرنگونی داعش اتفاق افتاد.

وی افزود: اگر تا دیروز فرماندهان و سرداران ما در هویزه به شهادت می‌رسیدند، اما حاج قاسم و شهدای مدافع حرم عمق استراتژیک ایران را تا بلندی‌های جولان و مدیترانه گسترش دادند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل برای رفتن به‌سوی نابودی عجله دارد و به حول قوه الهی در قرارگاه حریم همه حرم‌ها، طرح عملیاتی صادر شده و هزار نسخه آن به سراسر دنیا فرستاده شده است.

وی اضافه کرد: امروز دشمن را خوب می‌شناسیم و نقطه ضعف و همه توانش را ارزیابی کرده‌ایم و اشراف اطلاعاتی کامل نسبت به تمام دشمنانمان داریم.

کد خبر 699850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    حتما خواب یا بیدار تخریب غزه و کشتار مردم غزه و آوره گی و تخریب خانه های آنها ندیدی با جنگ خونریزی و تشیع جنازه فقر بیکاری مشکلات اقتصادی و معیشت گرانی و تورم