فریاد خشم مردم جهان بر سر رژیم‌صهیونیستی+ عکس و فیلم

صدها هزار نفر از هزار حامیان مردم غزه در شهرهای مختلف جهان از اروپا و آمریکا گرفته تا آسیا و خاورمیانه برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، برای سومین هفته پیاپی تظاهرات اعتراضی برپا کردند.

به گزارش ایمنا، در پی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی طی روزهای اخیر در غزه و حمله به بیمارستان المعمدانی و شهادت هزاران نفر از مصدومان و مردم عادی که در این بیمارستان بودند، صدها نفر از مردم کشورهای مختلف جهان در اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت جنایات وحشیا نه رژیم صهیونیستی، برای سومین هفته پیاپی با برپایی تظاهرات اعتراضی نسبت به جنایات جنگی رژیم اسرائیل ابراز انزجار کردند.

مردم سراسر جهان را از امریکا تا اروپا و آسیا با تاکید بر اتحاد محور مقاومت و ملت‌های اسلامی و آزاده جهان به نشانه حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند و پرچم کشور فلسطین را به اهتزاز درآوردند و با اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی خواستار توقف فوری جنایات این رژیم جعلی و برخورد با جنایتکاران شدند.

تقابل مدعیان دموکراسی با حامیان فلسطین

شهرهای آمریکا، انگلیس و فرانسه به عنوان بزرگترین حامیان قتل عام‌های رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر و بویژه پس از آغاز تهاجم زمینی ارتش رژیم اشغالگر به باریکه غزه صحنه تظاهرات‌های گسترده‌ای بود. اعتراضات در این کشورها به قدری وسیع بود که پلیس محلی دستور مداخله گرفت و در پی آن صدها نفر از هزاران معترضی را که تنها برای حمایت از غزه و مخالفت با بمباران‌های رژیم صهیونیستی جمع شده بودند، دستگیر کرد.

تظاهرات میلیونی در لندن در حمایت از غزه

تجمع اعتراضی گسترده مردم نروژ مقابل مجلس در اعتراض به جنایات اسرائیل

مردم پاریس علی‌رغم اعمال محدودیت‌های شدید در تظاهرات اعتراضی علیه اسرائیل شرکت کردند

همبستگی ساکنان زوریخ سوئیس با مردم غزه

تظاهرات مردم مالزی مقابل سفارت آمریکا در کوالالامپور

تجمع ده‌ها هزار نفری مردم هند در حمایت از مردم غزه

تظاهرات گسترده در استانبول به نشانه همبستگی با مردم غزه

تجمع میلیونی مردم اندونزی در محکومیت کشتار فلسطینیان

تجمعات در «واشنگتن، نیویورک، شیکاگو، هیوستون، فیلادلفیا و سن‌دیگو» علیه جنایات رژیم صهیونیستی

کد خبر 699811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.