۴ سریال نمایش خانگی به صدا و سیما معرفی شده‌اند

رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی گفت: ۴ سریال که متعلق به رسانه‌های نماوا، آپرا و فیلم نت است برای طی مراحل اداری و حقوقی به صداوسیما معرفی شده است که بعد از قطعی شدن، نام سریال‌ها نیز اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سعید مقیسه از طراحی یک سامانه جامع برای افزایش قدرت انتخاب مخاطبان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون سامانه‌ای توسط اداره کل فناوری ساترا با عنوان فهرست جامع در دست طراحی است که از طریق آن امکان دسترسی به تمام سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی تمام سکوهای دارای مجوز از ساترا فراهم خواهد شد و زمانی که مخاطب روی سریال کلیک کند به سکوی پخش کننده برنامه وصل می‌شود و می‌تواند طبق شرایط همان سکو به مشاهده برنامه‌های مورد نظر خود بپردازد.

وی افزود: این سامانه کمک می‌کند تا مخاطبان در یک نگاه از آخرین وضعیت پخش سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی از سکوهای دارای مجوز مطلع شوند و برنامه‌های مورد نظر خود را راحت‌تر پیدا کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی همچنین در خصوص آخرین وضعیت برگزاری دومین نمایشگاه رصتا گفت: دومین نمایشگاه رصتا در هفته اول دی ماه امسال برگزار خواهد شد، همچنین علاوه بر نمایشگاه رصتا، امسال نخستین جشنواره رصتا نیز برگزار خواهد شد و آثار سکوهای نمایش خانگی و سایر سکوهای دارای مجوز از ساترا در محورهای اعلامی داوری و آثار برتر تشویق و تقدیر خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت پخش سریال‌های شبکه نمایش خانگی از شبکه‌های تلویزیونی چیست گفت: هم اکنون برخی تولیدات سکوهای نمایش خانگی توجه خوبی به اولویت‌های محتوایی کشور دارند و ۴ سریال که متعلق به رسانه‌های نماوا، آپرا و فیلم نت است برای طی مراحل اداری و حقوقی به صداوسیما معرفی شده است که بعد از قطعی شدن، نام سریال‌ها نیز اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 699805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.