شهرداری گرگان - ذوب‌آهن اصفهان / فینال زودرس دو مدعی قهرمانی

هفته دوم لیگ بسکتبال ایران با برگزاری شش دیدار در دو روز پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم از بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ با یک دیدار آغاز شده است و با پنج دیدار دیگر فردا پیگیری خواهد شد، این هفته از رقابت‌ها با حساس‌ترین دیدار بین شهرداری گرگان و ذوب‌آهن در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار می‌شود.

تیم شهرداری گرگان قهرمان فصل گذشته لیگ در این هفته میزبان گاندوهای اصفهان است، در هفته نخست هر دو تیم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند، شهرداری گرگان میهمان تیم لیموندیس شیراز بود و با نتیجه ۸۱ بر ۶۵ به برتری رسید. در مقابل ذوب‌آهن میزبان تیم رعد پدافند بود که با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ بازی را به سود خود به پایان رساند. تیم گرگان به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست قرار دارد و ذوب‌آهن نیز در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

از جذابیت‌های دیدار شهرداری گرگان و ذوب‌آهن تقابل مهران حاتمی با تیم پیشین خود است، شهرداری گرگان در فصل گذشته با هدایت مهران حاتمی قهرمانی را تجربه کرد، اما در لیگ امسال حاتمی به گاندوها پیوسته است و باید در این دیدار مقابل شهرداری گرگان با هدایت مصطفی هاشمی قرار بگیرد.

در دیگر بازی مهم هفته دوم لیگ برتر بسکتبال، کاله آمل که نایب‌قهرمانی فصل گذشته را یدک می‌کشد، در تهران میهمان تیم طبیعت این شهر است، طبیعت تهران در بازی گذشته با نتیجه ۷۸ بر ۶۲ مقابل مس کرمان پیروز شد و در جایگاه دوم جدول قرار دارد در مقابل تیم کاله آمل در هفته نخست با نتیجه ۸۳ بر ۷۴ تیم آورتای ساری را شکست داد و در پله چهارم جدول قرار دارد.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:

یکشنبه هفتم آبان‌ماه

شهرداری گرگان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۶

دوشنبه هشتم آبان‌ماه

مس رفسنجان - رعد پدافند مشهد، ساعت ۱۶

لیموندیس شیراز - مس کرمان، ساعت ۱۶

فولاد هرمزگان - پالایش نفت آبادان، ساعت ۱۶

طبیعت تهران - کاله مازندران، ساعت ۱۶

آورتای ساری - مهرام تهران، ساعت ۱۶

جدول لیگ برتر بسکتبال:

شهرداری گرگان- ذوب‌آهن اصفهان/ فینال زودرس دو مدعی قهرمانی

کد خبر 699803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.