بارسلونا ۱ _ رئال‌مادرید ۲ / فتح ال‌کلاسیکو با هنرنمایی جانشین به‌حق زیدان

تیم فوتبال رئال‌مادرید موفق شد بارسلونا را در ال‌کلاسیکوی لالیگا شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در ورزشگاه المپیک بارسلون، تیم فوتبال بارسلونا میزبان رئال‌مادرید بود و ر اولین ال‌کلاسیکوی فصل مقابل همدیگر قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک رئال‌مادرید به پایان رسید. در این بازی برای بارسلونا گوندوغان در دقیقه ۶ گلزنی کرد و گل‌های رئال را نیز جود بلینگام در دقایق ۶۸ و ۹۲ به ثمر رساند.

بارسلونا تا گل بلینگام کاملاً بر بازی سوار بود و حتی می‌توانست اختلاف را بیشتر کند ولی کپا آریزالاباگا با یک دبل واکنش دیدنی مانع گلزنی آبی‌اناری‌ها شد. شوت بلینگام همه چیز را در بازی تغییر داد و باعث شد تا روحی تازه در جان رئال دمیده شود و مادرید نمایشی بهتر ارائه کند.

در دقایق پایانی بلینگام باز هم برای رئال گل کاشت تا مادرید در شبی که آن‌قدرها هم خوب نبود بتواند سه امتیاز بازی را کسب کند و در اولین ال کلاسیکو فصل پیروز شود. ژاوی نیز با آوردن بازیکنانی مثل لواندوفسکی، لامین یامال و رافینیا سعی در گلزنی و پیروزی در مسابقه داشت که در این کار ناتوان ماند تا در خانه مقابل رئال شکست خورد.

در جدول لالیگا، رئال‌مادرید با ۲۸ امتیاز و تفاضل‌گل بهتر صدرنشین شد و خیرونا با ۲۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. همچنین بارسلونا پس از تحمل شکست در این بازی مهم و حساس، با ۲۴ امتیاز در رده سوم ایستاد.

کد خبر 699757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.