کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی به تعاملات بین بخشی نیاز دارد

فرماندار تیران و کرون گفت: کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی به برنامه مشخص و تعاملات بین بخشی با محوریت اداره بهزیستی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدی کیا امروز- شنبه پنجم آبانماه- در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره بهزیستی تیران و کرون در محل اداره این شهرستان اظهارکرد: مأموریت مهم پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی بر عهده سازمان بهزیستی قرار گرفته این نهاد وظیفه دارد با اجرای برخی از راهبردها و تعامل دیگر دستگاه‌های اداری انجام وظیفه کند.

وی افزود: مأموریت‌های مهم اداری فارغ از ساعت و زمان و مکان باید صورت بگیرد و نباید همه امور معطوف به وقت اداری بشود.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به روحیه جهادی در بین مدیران و کارکنان اداری گفت: همه باید توان مضاعف برای برون رفت مشکلات به کار گیرند وگرنه با نگاه اداری صرف به نتیجه نخواهیم رسید.

وی فعال سازی بخش مردمی و تشکل‌های مردم نهاد در امر پیشگیری را مهم خواند و اذعان داشت: کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی به برنامه مشخص و تعاملات بین بخشی با محوریت اداره بهزیستی نیاز دارد.

محمدی کیا به دو آسیب اجتماعی فراگیر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اعتیاد به مواد مخدر و طلاق دو پیامد اجتماعی با فراوانی بالا است که باید برای آن برنامه ریزی مشخصی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: در برخی از نقاط شهرستان که این دو معضل بیشترین آمار را داشته کارگروه مشخص تشکیل و بر اساس آن برنامه‌ها پیش رفته که کارساز نیز بوده است.

فرماندار تیران و کرون پیشگیری از معلولیت‌ها را مهم خواند و ادامه داد: انجام آزمایشات و غربالگری‌ها گامی اساسی در تحقق این امر به حساب می‌آید که همکاری خوبی نیز از طرف مردم شهرستان صورت می‌گیرد.

وی حمایت از جامعه معلولین و توجه به نیازهای آنان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تشکیل سازمان‌های مردم نهاد توسط آنان برای پیگیری مطالبات و اجرای برنامه مورد نیاز گروه هدف، در تحقق سریع دغدغه‌ها کارآمد است.

محمدی کیا با اشاره به تغییرات مدیریتی در اداره بهزیستی تیران و کرون گفت: در دوره جدید کاری ضعف‌ها جبران و نقاط مثبت نیز بیش از گذشته تقویت شود.

در این جلسه بر اساس حکم مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، حمیدرضا خاکی به عنوان سرپرست اداره بهزیستی معرفی و از خدمات عباس جهانبخش در تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

کد خبر 699735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.