رفتار مدیران ادارات کهگیلویه در فعالیت‌های انتخاباتی رصد می‌شود

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه از برخورد با مدیران متخلف در فعالیت‌های انتخاباتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار، حجت‌الاسلام علی سعیدی روز _ شنبه، ششم آبان‌ماه_ در آئین تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان کهگیلویه، به بررسی مسئول در تراز حکومت اسلامی از دیدگاه قرآن کریم پرداخت و اظهار کرد: از دیدگاه اسلام و قرآن، منصب در جامعه اسلامی به عنوان یک امانت تلقی شده‌است.

وی افزود: مسئولان جمهوری اسلامی مسئولیت را یک امانت بدانند که روزی از آن‌ها سوال خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مسئولیت باید به اهل آن سپرده شود، گفت: کسانی این شرایط را دارند که امین، توانا، حفیظ و تخصص لازم را داشته باشند، صرف تعهد و ایمان کافی نیست اگر متخصص نباشد کار را خراب می‌کند.

وی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دیگر شاخصه مدیر در تراز جمهوری اسلامی نام برد و تصریح کرد: متأسفانه امروز این مهم فقط در یک کلمه به صورت زبانی خلاصه شده که حجاب خود را رعایت کنید، این اشتباه است و مسئولان باید به صورت عملی و نه در گفتار، حق را حمایت و منکر را نهی کنند.

حجت‌الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: در عزل و نصب‌ها افراد وظیفه‌شناس، مؤمن و خادم به ارزش‌های اسلام انتخاب شود، سلیقه‌های خارج از مسئولیت اسلامی لحاظ نشود.

وی وظیفه دستگاه قضا را تأمین امنیت حوزه قضائی عنوان و با توجه به حساس بودن کهگیلویه در بحث انتخابات، در هشدار به مسئولان و اداراتی که به هر طریقی، رفتار خلاف مقتضای قانون و ایجاد موج و اخلال در نظم امنیت شهرستان ایجاد کنند، گفت: با این افراد به شدت برخورد خواهد شد و اگر مسؤلی بازداشت شود تا بعد از انتخابات در بازداشت خواهد بود و نمونه رأی او به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری ارسال می‌شود که نتواند در این سِمَت مشغول شود.

کد خبر 699724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.