عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ آبان‌ماه

در این بسته خبری از معاینه فنی موتورسیکلت‌های تهران ساماندهی شود تا ۷۵ میدل‌باس‌ به چرخه حمل و نقل عمومی شیراز اضافه می‌شود و احداث پروژه «بهشت ماندگار تبریز» را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افتتاح هشت طرح عمرانی با اعتبار ۲,۵۰۰ میلیارد ریال در تهران

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران هشت طرح عمرانی با اعتباری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال روز شنبه در منطقه چهار شهرداری پایتخت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیریت شهری بخشی از زیرساخت‌های درمانی و آبی گرمدره را تأمین کرد

مسعود نجفی، شهردار گرمدره کرج اعلام کرد: مدیریت شهری با توجه به مشکلات درمانی و تنش آبی، امسال بخشی از زیرساخت‌های امدادی درمانی و آبرسانی این شهر را تأمین کرد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ آبان‌ماه

۷۵ میدل‌باس به چرخه حمل و نقل عمومی شیراز اضافه می‌شود

هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی این کلان‌شهر با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در همین راستا خرید ٧٥ دستگاه میدل باس انجام شده است و از آذر ماه وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شود.

پروژه «بهشت ماندگار تبریز» احداث می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از احداث پروژه بهشت ماندگار با اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومان در ضلع شرقی پایانه مسافربری شهرداری خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۶ آبان‌ماه

اولویت‌دهی حفظ منابع و محیط زیست در مدیریت پسماند شیراز

روح‌الله خوشبخت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام این سازمان گفت: سازمان پسماند همواره حفظ منابع، سرمایه‌ها و محیط زیست را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

معاینه فنی موتورسیکلت‌های تهران ساماندهی شوند

سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه برابر آمار اعلام شده نزدیک به پنج میلیون دستگاه موتور سیکلت در شهر تهران تردد دارند، گفت: موتور سیکلت‌ها نیز باید مورد معاینه فنی قرار گیرد.

شهر مشهد برند کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری شد

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهر مشهد برند کنفرانس ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری شده که برای ما بسیار مهم و باعث افتخار شورا، شهرداری و دانشگاه است.

کد خبر 699706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.