۴۸ همت پول شهرداری‌ها صرف یارانه‌ها شد / راه‌اندازی سامانه پایش در استان اصفهان

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۴۸ همت پول شهرداری‌ها برای یارانه‌ها صرف شده است، گفت: اصفهان نخستین استانی بود که سامانه پایش در آن راه‌اندازی شد و تمام اتفاقاتی که در شورای اسلامی شهر می‌افتد در سامانه پایش ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر آخوندی امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در نشست هم‌اندیشی رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌های استان و اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ ساختار شهرنشینی و روستانشینی استان خاصی است، ۸۸ درصد جمعیت استان شهرنشین است.

وی با اشاره به اینکه اعضای شوراهای اسلامی شهر ۶۰۰ نفر هستند است که با همفکری یکدیگر فعالیت می‌کنند، افزود: در استان اصفهان فاصله میان شهرستان‌ها زیاد است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: اصفهان نخستین استانی بود که سامانه پایش در آن راه‌اندازی شد و تمام اتفاقاتی که در شورای اسلامی شهر می‌افتد در سامانه پایش ثبت می‌شود.

آخوندی با اشاره به اینکه در این دوره ۷۲ زن و ۵۲۷ مرد اعضای شوراهای اسلامی شهر را تشکیل می‌دهند، ادامه داد: جوان‌گرایی انجام شده و این اقدام نشان از وجود تفکر نو است.

وی با بیان اینکه تمرکز بر آموزش و ارائه تفکرات نو نسبت به شوراها اهمیت دارد، تصریح کرد: این اقدام رویکرد خوبی است، متولی شورا و شهرداری‌ها سه گروه، سازمان شهرداری و دهیاری، کلان‌شهرها و مهم‌تر از همه شورای عالی استان‌ها است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه تا کنون ۴۸ همت پول شهرداری‌ها برای یارانه‌ها صرف شده است، تاکید کرد: لازم است شرایط برنامه هفتم و وضعیت دهیاری‌ها در این برنامه مشخص شود. شهرداری‌ها حال خوبی ندارند و سال جاری از سمت سازمان شهرداری‌ها ماشین‌آلاتی توزیع نشده است.

آخوندی با بیان اینکه ارزیابی شوراهای شهر و دهیاری‌ها اتفاق خوبی بود که رقم زده شد، گفت: صدور کارت شناسایی دغدغه اعضای شوراهای شهر بود که در استان تعدادی از آن‌ها توزیع شد، اما از سمت حراست جلوگیری شد تا این اقدام به‌صورت کشوری انجام شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان افزود: در این ماه چهار برابر ماه قبل ارزش افزوده داشته‌ایم و در استان وضعیت آلایندگی خوب نیست.

کد خبر 699701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.