دستگیری سارق طلا با ۲۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به ۲۰ فقره زورگیری طلا از زنان کرده بود در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت چندین نفر از زنان اصفهانی مبنی بر زورگیری دستبند طلای آنها توسط یک فرد موتورسوار موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و ادله لازم، با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی هویت سارق را به دست آوردند و با رصد هوشمندانه مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد در نهایت به ۲۰ فقره زورگیری طلا از زنان اقرار کرد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارق، تعدادی سلاح سرد شامل قمه، قداره و اسپری فلفل و یک قبضه سلاح کمری کشف شد، گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته مالخر طلا مسروقه را نیز معرفی کرد که این فرد نیز طی عملیاتی ضربتی در شهر اصفهان دستگیر و با تکمیل شدن تحقیقات، متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 699685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.