ورزشکار کرمانشاهی مدالش را به ورزشکاران و مردم فلسطین اهدا کرد

ورزشکار پارا دو و میدانی پس از کسب مدال نقره مسابقات پارا آسیایی، مدال خود را به مردم فلسطین تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هرمز صیدی ورزشکار تیم ملی پا را دو میدانی در رشته پرتاب نیزه که موفق به مدال نقره این رشته در بازی‌های پا را آسیایی در هانگژو چین شد، در راستای همدردی با مردم غزه و هم چنین محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم غزه، مدال این دوره از بازی‌های خود را به ورزشکاران و مردم فلسطین اهدا کرد.

وی در این باره امروز _شنبه ششم آبان ماه_ اظهار کرد: همزمان با برگزاری مسابقات پا را آسیایی در هانگژو چین، رژیم صهیونیستی اسرائیل با بمباران پناهگاه و بیمارستان المعمدانی جنایت بزرگی را شروع کرد.

صیدی ادامه داد: این جنایت دل جهانیان و امت اسلامی را به درد آورد و بنده با اهدا این مدال به ورزشکاران و مردم فلسطین امیدوارم لبخند و شادی را به مردمان ستم دیده و مظلوم فلسطین هدیه کنم و باشد که روزی سرنگونی و پایان رژیم صهیونیست شادی عظیمی را به آنان ببخشد.

این قهرمان کرمانشاهی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را کردم که طلایی شوم و در یک قدمی آن بودم اما با اختلاف خیلی کم به مدال نقره رسیدم و شرمنده ملت ایران شدم، امیدوارم با تلاش و پشتکار خود و مربیان دلسوزم بتوانم بار دیگر در سری مسابقات بعدی با مدال خوشرنگ طلا این شکست را جبران کرده و شادی را به دل کلیه هم میهنان عزیزم در سراسر جمهوری اسلامی ایران ببخشم.

وی تاکید کرد: بنده از کلیه کسانی که مرا تا رسیدن به این مقام و جایگاه به هر نحوی یاری کرده‌اند ممنونم، امیدوارم بتوانم جبران کنم.

گفتنی است که این قهرمان کرمانشاهی، از پرسنل شهرداری کرمانشاه و شاغل در منطقه هفت شهرداری است.

مراسم استقبال از چهار قهرمان کرمانشاهی که در مسابقات پا را آسیایی حضور و حائز مدال شدند، یکشنبه هفتم آبان‌ماه ساعت ۱۲ در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 699684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.