اجرای برنامه‌های هفته مازندران با رویکرد مردمی و هویت‌ساز

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران بر اجرای برنامه‌های هفته مازندران با رویکرد مردمی و هویت‌ساز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم عزیززاده‌گرجی امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در ستاد بزرگداشت روز مازندران در استانداری با اشاره به هجمه به زنان و مردان بی‌گناه و بی‌دفاع در غزه بیان کرد: این حملات ددمنشانه را محکوم می‌کنیم و هم‌دردی خود را با خانواده شهدای این حملات ناجوانمردانه و وحشیانه اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته مازندران افزود: برنامه‌های هفته مازندران باید با حمایت همه بخش‌ها و نگاه مثبت تمام دستگاه‌ها و مدیران همراه باشد و طراحی و برنامه‌ریزی گام‌های بعدی را در این زمینه تشکیل دهد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه برنامه‌های هفته مازندران باید با رویکرد تغییر نگاه جامعه به مسائل بومی و فرهنگی همراه باشد، خاطرنشان کرد: به آرشیو برنامه‌های گذشته باید نگاهی بیندازیم و نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را رفع کنیم، همچنین ضروری است که آرشیو و مستنداتی از فعالیت‌های انجام شده تهیه شود.

عزیززاده‌گرجی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته مازندران باید هویت‌ساز باشد، اضافه کرد: برنامه‌هایی که تاکنون در این راستا اجرا شده هویت‌سوز بوده است و تاکید داریم این برنامه‌ها نباید برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه باید در طراحی و اجرای برنامه‌های هفته مازندران به دنبال جذب مخاطب نوجوان و جوان باشیم، ادامه داد: اگر برای این قشر برنامه‌سازی نداشته باشیم، چگونه از این نسل باید توقع داشته باشیم که به هویت خود توجه کند؟

عزیززاده‌گرجی با تاکید بر اینکه در برنامه‌های هفته مازندران نگاه تبلیغی و ترویجی بسیار دیده شده است و باید برنامه‌های تبیینی در نظر بگیریم، اضافه کرد: رویکرد بهره‌گیری از فضای مجازی به‌منظور ترویج فرهنگ مازندرانی، باید در دستور کار مدیران قرار گیرد تا بتوانیم از این ظرفیت به منظور ترویج فرهنگ مازندرانی استفاده کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه معرفی افراد، آثار و سرمایه‌های فرهنگی مازندران در دستور کار این ستاد قرار دارد، بر فراگیر کردن این ستاد که به نام مازندران است و تشکیل ستادهای شهرستانی و بخشی در مناطق مختلف تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکید داریم برنامه‌های هفته مازندران با مردمی شدن و جلوگیری از تصدی‌گری دولتی صورت گیرد، اظهار کرد: دلیل استقبال نکردن از برنامه‌های فرهنگی باید بررسی و نسخه‌نویسی برای مدیریت برنامه‌های فرهنگی با نگاه پایین به بالا باید ترویج شود.

عزیززاده‌گرجی تاکید کرد: مردم باید در تولید ایده و برنامه نقش داشته باشند و رویکرد دولت این است که نقش حمایتی داشته باشد، نه اینکه تصدی‌گری کند.

کد خبر 699682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.