نسلی قوی‌تر از نسل گذشته در میدان فلسطین است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اسرائیل سال‌ها تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کند، اما با اراده الهی این نسل قوی‌تر از نسل گذشته در میدان است و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کرمی امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در یادواره شهدای وحدت و امنیت سیستان و بلوچستان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا با همت، روحیه جهادی، اخلاص و شجاعت در راه رضای خدا پا به میدان گذاشتند، اظهار کرد: شهدا از این فضل الهی خوشنود هستند، چون در همه میدان‌هایی که تلاش کردند برای عشق و رسیدن به رضای الهی بوده است.

وی با بیان اینکه شهدا با تمسک به خدای متعال به وظیفه الهی خود عمل کردند و تکریم این قشر وظیفه ما است، افزود: شهادت هنر مردان خداست و این افراد با خداوند معامله کردند و پاداش خود را نیز از او دریافت می‌کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران با اتکا به خدا پیروز شد، خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی یک دوران ویژه در عمل به فرمان الهی به‌شمار می‌رود، رزمندگان با وجود تحمل سخت‌ترین شرایط یک‌لحظه از یاد خدا غافل نشدند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و هنگامی که اراده الهی بر چیزی باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند با آن مقابله کند.

کرمی با اشاره به رخدادهای منطقه تصریح کرد: اسرائیل سال‌ها تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کنند، اما با اراده الهی این نسل قوی‌تر از نسل گذشته در میدان است و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

وی گفت: حماس و گروه‌های اسلامی با وحدت بینشان بزرگ‌ترین ضربه را به رژیم غاصب صهیونیستی زدند و این حمایت الهی است که اسرائیل با همه ادعاها در مورد سیستم‌های اطلاعاتی‌اش و با کشیدن دیوار دور خودش نمی‌تواند از خود محافظت کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اتفاقات اخیر جهانی افزود: شاهد این هستیم که جوانان فلسطینی در عملیات طوفان‌الاقصی، هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکستند و بیش از گذشته در میدان هستند و به‌طور قطع آینده از آن اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی‌ها در اوج اقتدار و در حال پیشرفت است، اظهار کرد: هنگامی که اراده الهی به کاری تعلق گیرد، حتی اگر همه قدرت‌های دنیا نیز جمع شوند هیچ کاری از آن‌ها ساخته نخواهد بود.

کد خبر 699681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.