انهدام باند ۷ نفره قاچاق و کشف بیش از ۲۹۱ کیلوگرم مواد افیونی

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند هفت‌نفره قاچاق موادمخدر و کشف ۲۹۱ کیلوگرم و ۵۰۰ گرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان، از تردد کاروان حامل مواد افیونی در محور مواصلاتی شهرستان سمیرم مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران این پلیس پس از کسب اطلاعات لازم با همکاری مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم و مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان طی یک عملیات ویژه، دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که به صورت راه‌پاک‌کن عمل می‌کردند و یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان گفت: در این عملیات یک باند هفت‌نفره قاچاق مواد افیونی منهدم و ۲۹۱ کیلوگرم و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از صندوق عقب خودروی سواری سمند کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: پلیس مصمم به برخورد قاطعانه با افراد سودجویی که با قاچاق موادمخدر باعث آلوده کردن جوانان می‌شوند، است و با همکاری گسترده و خوبی که بین یگان‌های مختلف انتظامی وجود دارد، اجازه عرض اندام به آن‌ها داده نخواهد شد.

کد خبر 699680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.