انهدام ۱۲۵ باند سرقت در ۷ ماه نخست سال جاری

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تقویت و تجهیز فرماندهی انتظامی ۱۱ شهرستان استان با الحاق خودروهای جدید به ناوگان خودرویی این یگان‌ها و انهدام ۱۲۵ باند سرقت در هفت ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در حاشیه مراسم الحاق ۲۳ دستگاه خودروی جدید به ناوگان خودرویی مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در راستای تحقق امنیت پایدار در سطح استان با تاکید بر طرح امنیت محله‌محور و با رویکرد برخورد قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و مقابله با مجرمان در تمام سطوح، امروز به صورت رسمی ۲۳ دستگاه خودروی جدید به ناوگان خودرویی مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان الحاق شد.

وی افزود: در این مرحله فرماندهی انتظامی ۱۱ شهرستان استان اصفهان به وسیله خودروهای مذکور تقویت و تجهیز خواهند شد و در ادامه شاهد تقویت فرماندهی انتظامی سایر شهرستان‌های استان نیز خواهیم بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تجهیزات جدید، هوشمند و به روز تنها بخشی از مؤلفه اقتدار پلیس به‌شمار می‌روند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار فرماندهی انتظامی برخورداری از حمایت، پشتیبانی و همکاری خوب مردم است که با اطلاع‌رسانی جرایم و تعاملات مثبت و سازنده خود به ما در امنیت پایدار جامعه کمک می‌کنند و امیدواریم با استمرار این همکاری‌ها شاهد افزایش روز افزون ضریب امنیت در سراسر استان اصفهان باشیم.

وی با اشاره به عملکرد هفت ماه نخست سال جاری فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با اقدام جهادی و تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس در یگان‌ها و بخش‌های مختلف انتظامی این فرماندهی طی هفت ماه نخست سال جاری تا امروز شاهد کاهش هفت درصدی در جرایم مهم شامل، قتل، سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، سرقت‌های خشن، زورگیری و کاهش یک درصدی در مجموع کل سرقت‌ها بودیم.

سردار هاشمی‌فر گفت: مضاف بر این عملکرد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حوزه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر، قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و برخورد با اراذل و اوباش هم نسبت به مدت مشابه سال افزایش چشمگیری داشته و این اقدامات نتیجه اشراف کامل مأموران پلیس و تلاش خستگی‌ناپذیر و مجاهدت شبانه‌روزی آن‌ها برای برقراری امنیت در سطح استان است.

وی از انهدام ۱۲۵ باند سازمان‌یافته جرم سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان طی هفت ماه نخست سال جاری خبر داد و اضافه کرد: ۴۵ درصد از باندهای منهدم شده جزو باند سارقان در حرکت بودند که این موضوع نشان‌دهنده تبحر، هوشمندی و اشراف بالای کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان است.

کد خبر 699672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.