سهم شهرداری‌ها در مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور بیشتر دیده شود

شهردار سنندج گفت: انتظار داریم سهم شهرداری‌ها از برکات سفر رئیس‌جمهوری که در دوره‌های قبل کمتر دیده شد، در سفر آتی به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در شورای اداری شهرداری سنندج اظهار کرد: امروز اگر مردم نسبت به عملکرد شهرداری رضایت‌مندی نسبی دارند به خاطر تلاش‌های جمعی و تیم مدیریتی و تک تک اعضای خانواده شهرداری است که به عنوان شهردار نقشی جز هماهنگ کننده برای خدمت به شهر و شهروندان برای خود نمی‌بینم اما تمام قدرت و توان خود را برای خدمت به شهروندان به کار گرفته‌ایم.

وی گفت: خدمات ستاد برف‌روبی یکی از ویترین‌های مهم خدمات‌رسانی شهرداری است که انتظار داریم تمام ظرفیت‌ها و توان مجموعه پای کار بیاید و هیچ‌گونه کم کاری در زمینه خدمت به شهروندان در قالب ستاد برف‌روبی را نمی‌پذیرم.

شهردار سنندج تصریح کرد: ستاد برف‌روبی شهرداری سنندج سال گذشته یکی از موفق‌ترین ستادهای برف‌روبی بود که موجب رضایتمندی قابل توجه شهروندان شد و این روند امسال نیز باید ادامه داشته باشد.

وی استفاده از تکنولوژی روز در ستاد برف‌روبی و بروزرسانی خدمات را ضروری خواند و اضافه کرد: باید قدم به قدم خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف شهرداری از حالت سنتی به سمت اقدامات نوین سوق یابد.

رشیدی گفت: در عقد قرارداد با بخش خصوصی باید نظارت کامل وجود داشته باشد تا ماشین‌آلات عاری از مشکل باشند و فرآیند کار ستاد برف‌روبی دچار مشکل نشده و بتوانیم خدمات در خور شانی را به مردم ارائه کنیم.

سهم شهرداری‌ها در مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور بیشتر دیده شود

چندین پروژه عمران شهری سنندج آماده افتتاح است

وی اضافه کرد: چندین پروژه عمران شهری در حال حاضر آماده افتتاح است که بهره‌برداری از آن‌ها نقش مهمی در توسعه شهر به دنبال خواهد داشت.

رشیدی ادامه داد: سفر رئیس جمهور قطعاً برکات زیادی برای استان در حوزه‌های مختلف در پی دارد و باید تمام توان خود را برای بهره‌برداری از این ظرفیت به کار گیریم.

وی افزود: ۱۷ هزار میلیارد تومان در سفر اول رئیس جمهور به استان کردستان اختصاص یافته و برنامه‌ریزی و توافقات این سفر نیز بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان است.

شهردار سنندج اضافه کرد: انتظار داریم سهم شهرداری‌ها از برکات سفر رئیس‌جمهوری که در دوره‌های قبل کمتر دیده شد در این دوره به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

وی استقبال باشکوه از رئیس‌جمهور را با توجه به فرهنگ مهمان‌نوازی مردم استان کردستان ضروری دانست و تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های بر زمین مانده مانند راه آهن، فرودگاه سقز و … با نگاه ویژه دولت به سرانجام رسیده که تحول عظیمی در حوزه اقتصاد، اشتغال و رفاه مردم خواهد بود.

کد خبر 699661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.