رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات پیش‌رو مدنظر باشد

استاندار سمنان گفت: رعایت اصل بی طرفی باید به صورت ویژه‌ای مدنظر باشد و ما موظف به اجرای مُر قانون و پاسداری از رای مردم در جریان برگزاری انتخابات هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در جلسه ستاد امنیت انتخابات استان سمنان اظهار کرد: امنیت زمینه ساز مشارکت حداکثری در انتخابات است و به این وسیله، سلامت و رقابت در انتخابات امسال محقق می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خنثی می‌شود، افزود: رعایت اصل بی طرفی باید به صورت ویژه ای مدنظر باشد و ما موظف به اجرای مُر قانون و پاسداری از رأی مردم در جریان برگزاری انتخابات هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به ضرورت اشراف دست‌اندرکاران انتخابات با توجه به تغییر قانون انتخابات و لزوم توجه به آموزش در این خصوص، خاطرنشان کرد: دیدار چهره به چهره با مردم موجب افزایش اطمینان و امید به مردم و در نهایت محقق شدن مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه در دوره دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی به نسبت دوره یازدهم ۵۶ درصد افزایش ثبت‌نام داشتیم، تصریح کرد: ما به دنبال اجرای فرآیند انتخابات سالم هستیم و ایجاد ناامیدی در فضای مجازی به هیچ عنوان پسندیده نیست.

کد خبر 699648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.