شأن و جایگاه اعضای شوراهای شهر و روستا باید حفظ شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هفت اصل از قانون اساسی مربوط به اهمیت و جایگاه نهاد شوراها است، گفت: اعضای شوراها هدفی جز خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات آن‌ها ندارند، بنابراین شأن و جایگاه آن‌ها باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در نشست هم‌اندیشی رؤسای شورای اسلامی شهرستان‌های استان و اصفهان ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه اظهار کرد: امیدواریم به‌زودی همه شاهد پیروزی جبهه مقاومت و دستاوردهای آن باشیم.

وی افزود: امروز از شورا تنها یک نام باقی مانده است، زیرا آنچنان فشار از ناحیه حاکمیت شامل اجرایی و قضائی، به شوراها وارد و تهدیدکننده و محدود کننده امور شده است که فکر می‌کنیم، بهتر آن است که اعضای شورا روزمرگی را به جای انجام کارهای جدید دنبال کنند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هفت اصل از قانون اساسی مربوط به اهمیت و جایگاه نهاد شوراها است، تصریح کرد: اعضای شوراها هدفی جز خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات آن‌ها ندارند، بنابراین شأن و جایگاه آن‌ها باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه تمام اعضای شورای روستاها هیئت حل اختلاف تبدیل شده‌اند و اختیار و امکانی ندارند، گفت: امیدواریم کم‌لطفی‌هایی که از ناحیه تمام دستگاه‌ها به شوراها وجود دارد، هرچه زودتر برطرف شود.

کد خبر 699640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.