رگبار پراکنده دربعضی شهرهای کشور / هوای نواحی شمال و شرق سردتر می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش دما در شمال و شرق کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دو روز آینده در بیشتر نقاط کشور، جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود و امروز در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جزایر تنگه هرمز، ابرناکی و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

وی افزود: روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های ساحلی خزر، بخش‌هایی از خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز سه‌شنبه با گذر امواج تراز میانی، در بخش‌هایی از ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق کشور، کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود و روزهای سه‌شنبه و دوشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری و غبار رقیق، گاهی وزش باد با بیشینه ۲۷ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، هفتم آبان‌ماه نیز صاف تا کمی ابری و غبار رقیق، گاهی وزش باد با بیشینه ۲۸ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 699639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.