برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار در این شهر به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

سیدکریم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار در سمنان با مسابقات متنوع ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزشی با حضور کودکان کار و خانواده‌های مددجویان برپا و لحظاتی به یادماندنی برای کودکان خلق و دل‌هایشان شاد شد.

وی افزود: این برنامه با برگزاری مسابقه‌های متنوع ورزشی شامل دارت، طناب‌کشی، بازی با حلقه، طناب‌بازی، پرتاب حلقه، پذیرایی و اهدای جوایز برگزار شد و لحظاتی خوش و به یاد ماندنی برای کودکان و حاضران در جشن رقم خورد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: بازی و ورزش علاوه بر تضمین سلامت کودک، او را با کار گروهی آشنا می‌کند و موجب می‌شود انرژی کودک تخلیه شود، تفکر را به صورت عملی یاد بگیرد تا استعدادش شکوفا شود.

محمدی تصریح کرد: جشنواره مسابقات ورزشی کودکان کار با هدف ایجاد نشاط اجتماعی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات محله ناسار و مرکز مهر حامی در فرهنگسرای تدین شهر سمنان برگزار شد.

کد خبر 699623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.