۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
«آرمیتا گراوند» درگذشت

ساعاتی پیش «آرمیتا گراوند» دانش‌آموز بیهوش شده در متروی پایتخت، به‌رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

به گزارش ایمنا، «آرمیتا گراوند» دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای که در مترو بیهوش شده بود، به‌رغم تلاش پزشکان پس از گذشت ۲۶ روز، جان خود را از دست داد.

صبح روز یکشنبه نهم مهرماه ۱۴۰۲، آرمیتا گراوند، دختر دانش‌آموزی که از ایستگاه شهدا خط ۴ مترو تهران به سمت مدرسه خود می‌رفت، در واگن مترو تعادل خود را از دست داد و بر اثر اصابت سرش به سکوی قطار مترو آسیب شدید دید.

آرمیتا همان لحظه توسط چند تن از همراهانش به بیرون قطار منتقل شد و بلافاصله عوامل امدادی مترو اقدامات اولیه درمانی را برای وی را آغاز کردند، همچنین پس از تماس با اورژانس، عملیات درمانی توسط اورژانس ادامه یافت و او به مجهزترین بیمارستان در نزدیکی ایستگاه متروی شهدا منتقل شد.

از همان ساعات اولیه، رسانه‌های ضدایرانی که چشم‌انتظار سوءاستفاده از اتفاق پیش آمده برای آرمیتا بودند، شروع به ایجاد شایعه کردند، آن‌ها علت وقوع این حادثه را برخورد و درگیری آرمیتا با افرادی داخل مترو بر سر حجاب اعلام کرده بودند، اما دوستان آرمیتا که در زمان وقوع حادثه با او در مترو بودند، گفتند «هیچ‌کس در مترو به ما تذکر نداد، چه برسد به درگیری»، همچنین شرکت مترو بلافاصله فیلم‌های مربوط به حادثه را منتشر کرد که به‌وضوح نشان می‌داد آرمیتا در تمام مسیر دچار هیچ‌گونه درگیری نشده بود.

پدر و مادر آرمیتا هم گفتند که پس از بررسی و مشاهده تمام دوربین‌های مترو برایشان محرز شده که «هیچ فردی در مترو با آرمیتا برخوردی نداشته است.»

شهین احمدی، مادر آرمیتا گفته بود: هر روز به همراه همسرم «بدون هیچ محدودیتی با دخترمان ملاقات می‌کنیم.»

وی از مردم درخواست کرده بود «هیچ عکس و فیلمی از دخترش در فضای مجازی منتشر نشود.»

منبع: فارس

کد خبر 699617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.