بهره‌برداری از طرح‌های نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان تا دهه فجر سال جاری

مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش ما در مجموعه نوسازی مدارس این است تا دهه فجر سال جاری بخش زیادی از پروژه‌ها از محل طرح محرومیت‌زدایی تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدرسه ۱۲ کلاسه طاهره حبیب‌پور در حاشیه شهر زاهدان امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، خیران مدرسه‌ساز و مدیرکل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان سال جاری افتتاح شد.

میثم لکزایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: دولت سیزدهم به فضاهای آموزشی در مناطق کمترتوسعه‌یافته و کم‌برخوردار توجه ویژه دارد و ردیف طرح محرومیت‌زدایی و اختصاص اعتبارات آن و کسب رتبه اول سیستان و بلوچستان در تحویل کلاس درس در کشور، نشان‌دهنده این توجه است.

وی افزود: این مدرسه نیز از همین ردیف اعتباری و در مدت زمان کوتاهی احداث و تکمیل شده و تلاش ما در مجموعه نوسازی مدارس این است تا دهه فجر سال جاری بخش زیادی از پروژه‌های ایجاد شده از محل طرح محرومیت‌زدایی را تکمیل کنیم و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعداد کلاس‌های درس که از این محل احداث می‌شود، ۴۵۰ کلاس درس خواهد بود و مدرسه شهید مولوی حسین در زاهدان نیز در کمتر از یک ماه دیگر افتتاح می‌شود و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

لکزایی اضافه کرد: زیربنای این فضای آموزشی ۱۲ کلاسه هزار و ۸۵۳ متر مربع است و با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل و تجهیز شده است.

کد خبر 699598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.