گذرگاه‌های مهم منطقه ۱۱ اصفهان نورانی شد

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از اجرای نورپردازی و نصب المان‌های نوری در گذرگاه‌های مهم این منطقه به‌منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری و ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب در این منطقه خبر داد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: افزایش روشنایی معابر و زیباسازی بصری خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری به‌منظور تأمین امنیت و آرامش بیشتر محیط شهر است.

وی افزود: امروزه ارتقای کیفیت و زیباسازی فضاهای شهری به یکی از مهمترین درخواست‌ها و مطالبات شهروندان تبدیل شده است و در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت‌های محیط شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای نورپردازی در سطح این منطقه تصریح کرد: به‌منظور بهبود و زیباسازی فضاهای شهری، ایجاد چشم‌انداز زیبا و جذاب، نورپردازی و نصب ۹ عدد المان نوری در خیابان شهیدان غربی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و در سه‌راه‌ها و چهارراه‌های منطقه با اعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد ریال انجام شد.

گذرگاه‌های مهم منطقه ۱۱ اصفهان نورانی شد

وی نورپردازی را اقدامی برای نشان‌دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری دانست و گفت: با نورپردازی شهری می‌توان فضای خیابان‌ها و گذرگاه‌ها را روشن و از بروز حوادث رانندگی جلوگیری کرد.

محمدحسینی اضافه کرد: ایجاد جلوه‌های ویژه با نور، تفاوت چشم‌انداز در روز و شب، همچنین زنده نگه‌داشتن فضاهای شهری از موضوعات مهمی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 699592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 0
    چه فایده، اینا رو گذاشتن ولی چراغ های اصلی خیابون خود شهرداری از هر ۵ تا یکی روشنه . همین المان ها هم همه از دم خاموشه
  • شهاب IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    متاسفانه چند سالی هست که وضعیت روشنایی بیشتر خیابان‌های اصفهان نابسامان و نا مطلوب هستش در شرایط خوب و عالی اين روشنایی ها یکی در میان روشن هستند مثل بزرگراه شهید خرازی و.......