افزایش ۲۳۷ درصدی درآمد شهرداری فردیس در مهرماه سال جاری

شهردار فردیس از افزایش ۲۳۷ درصدی درآمد شهرداری خبر داد و گفت: درآمد شهرداری این شهر، مهرماه سال جاری به ۵۲۲ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی‌نژاد امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه درآمد وصولی شهرداری فردیس در مهرماه سال جاری حدود هزار و ۵۲۲ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: درآمد این شهرداری در بازه زمانی مشابه سال گذشته، حدود ۶۴۲ میلیارد ریال بوده است که این مهم از افزایش ۲۳۷ درصدی درآمد در سال جاری خبر می‌دهد.

وی افزود: مدیریت شهری فردیس به کسب درآمد از حوزه‌های نوسازی، ارزش افزوده، عوارض خودرویی و پسماند به عنوان درآمدهای پایدار توجه ویژه‌ای دارد و در این زمینه نیز افزایش درآمد چشمگیری داشته‌ایم.

شهردار فردیس افزایش درآمدهای پایدار را حاصل تلاش مجموعه مدیریت شهری، مشارکت شهروندان، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و توجه ویژه همکاران دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع نشان‌دهنده این است که شهرداری دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است و می‌توان با تمهیدات پیش‌بینی شده طی ماه‌های آینده عملکرد بهتری را رقم زد.

احمدی‌نژاد با اشاره به درآمد و هزینه شش ماه نخست سال جاری شهرداری فردیس اضافه کرد: بودجه مصوب سال جاری حدود ۱۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال و درآمد وصولی شهرداری در شش ماه نخست سال جاری حدود هشت هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال بوده است که این آمار نشان‌دهنده رتبه نخست در جذب درآمد شهرداری فردیس میان شهرداری‌های استان البرز است.

کد خبر 699578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.