راه‌اندازی کارگروه نوآوری در شیکاگو برای ایجاد تحولات شهری

حل بحران‌های مهم شیکاگو در ایالات‌متحده‌آمریکا را به زودی یک کارگروه نوآوری و فناوری به عهده خواهد گرفت که اقدامات آن کاملا مبتنی بر مشارکت سازمان‌های مختلف خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران شیکاگو یک کارگروه نوآوری و فناوری توسعه داده‌اند که قرار است با هدف حل مشکلات مهم شهری، نهادهای مهم خصوصی و عمومی را گرد هم بیاورد. مشارکت میان نهادهای شهر توسعه رویکردهای جدیدی را در زمینه امنیت عمومی، مدیریت هوشمند و بهبود زیرساخت‌های شهری به دنبال خواهد داشت و از این طریق به ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان نیز کمک خواهد کرد. مدیران هدف اولیه و مهم اجرای طرح جدید را بهبود فناوری برای حل مشکلات و خدمات شهری معرفی کرده و مدعی شده‌اند کارگروه جدید کارآمدی و پایداری خدمات را از طریق تقویت پتانسیل فناوری‌های موجود بهینه خواهد کرد.

افزایش هوشمندی شیکاگو

برنامه‌ریزان شیکاگو در نظر دارند به‌منظور ارتقای سطح زندگی و بهبود خدمات عمومی به مردم بر نوآوری و فناوری تمرکز کنند و این رویکرد را برای افزایش هوشمندی شهر و بهبود ارتباطات خود با مدیران سایر شهرهای کشور با هدف تشویق آن‌ها به اشتراک اهداف شیکاگو برای توسعه شهری حائز اهمیت می‌دانند.

در این راستا، پنج هدف اصلی شامل افزایش امنیت شهروندان، اعتمادسازی میان مردم و مدیران، توسعه زیرساخت‌های مهم، بهینه‌سازی کارآمد الگوهای هزینه‌ای و افزایش بازدهی خدمات شهری مورد توجه قرار خواهد گرفت که مقامات شیکاگو در نظر دارند برای تسهیل تحقق آن‌ها به همکاری با برنامه‌ریزان سایر شهرهای آمریکایی بپردازند.

علاوه بر این، بودجه‌بندی جدید برای توسعه درازمدت و ارزیابی مقیاس‌پذیری رویکردها به‌منظور برآورده کردن نیازهای ویژه شهروندان مختلف از دیگر تدابیر برنامه‌ریزان در اجرای رویکرد جدید هوشمندسازی شهری خواهد بود که بهبود معیشت مردم را نیز به‌دنبال خواهد داشت. ایجاد یک کارگروه متشکل از متخصصان و نهادهای مختلف برای اجرای تمام این اقدامات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مرحله اول دستیابی به اهداف را تشکیل می‌دهد.

راه‌اندازی کارگروه نوآوری در شیکاگو برای ایجاد تحولات شهری

کد خبر 699554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.