بازدهی سهام بزرگترین معدن سنگ آهن ایران

گزارش شش ماهه عملکرد شرکت سنگ آهن گهرزمین، نشان‌دهنده سود خالص ۱۱ هزار میلیارد تومان است که رشد ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت سنگ آهن گهرزمین در شش ماهه نخست سال جاری به درآمد عملیاتی ۲۹ هزار میلیارد تومانی رسیده است که رشد ۲۸ درصدی نسبت به شش ماهه سال قبل داشته است، این شرکت از لحاظ هزینه‌های عملیاتی هزینه‌های بیشتری داشته است و با رشد ۴۳ درصدی همراه بوده است و همین موضوع باعث شده استکه سود ناخالص شرکت با رشد اندکی همراه باشد و رشد ۱۳ درصدی داشته باشد.

سود ناخالص شرکت برابر با ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است، هزینه‌های فروش اداری و عمومی شرکت برابر با هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۲۳۶ درصدی داشته است، کمی رشد هزینه‌های اداری و عمومی بیش از حد انتظار بود، زیرا سال گذشته فقط ۴۱۴ میلیارد بوده است.

سایر درآمدها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و سایر هزینه‌ها ۱۱ میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی شرکت برابر با ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۹ درصدی را نسبت به سال گذشته به ثبت رسانده است.

سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی برابر با ۷۰۳ میلیارد تومان بوده است و سود شرکت قبل از پرداخت مالیات برابر با ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان شده که رشد ۱۵ درصدی را داشته است.

شرکت سنگ آهن گهرزمین سال گذشته دو هزار میلیارد تومان و سال جاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات پرداخته کرد و در مجموع سود خالص ۱۱ هزار میلیارد تومان را به دست آورده است که رشد ۱۵ درصدی داشته است، سود خالص هر برگه سهم ۴۴۵ تومان است.

بازدهی سهام بزرگترین معدن سنگ آهن ایران

نماد این شرکت در محدوده پنج هزار تومان معامله می‌شود، سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۵۰ تومان بوده است و پی بر ای شرکت برابر با ۱۰ واحد است.

کد خبر 699532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.