بارسلونا - رئال‌مادرید؛ تازه‌واردها منتظر اولین ال‌کلاسیکو!

یکی از حساس‌ترین ال‌کلاسیکوهای چند فصل اخیر، بین بارسلونا و رئال‌مادرید، امشب در نیوکمپ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم بارسلونا و رئال‌مادرید، امشب از ساعت ۱۷:۴۵، از هفته یازدهم لالیگا به مصاف یکدیگر می‌روند. خسوس ژیل مانزانو قضاوت این دیدار حیاتی را بر عهده خواهد داشت. نکته جالب اینجا است که با قضاوت‌های او، رئال‌مادرید ۸۱.۹۵ درصد برد داشته و آمار بارسلونا ۵۷.۱۴ درصد است‌.

رئال‌مادرید این فصل، از ۱۰ بازی، ۸ برد، یک تساوی و یک شکست به‌دست آورده و با ۲۵ امتیاز در رده دوم است، در حالی که بارسلونا با ژاوی، ۷ برد و ۳ تساوی کسب کرده و با ۲۴ امتیاز، در رده سوم ایستاده است.

یکی از نکاتی که به‌شدت بارسلونا را در این فصل اذیت کرده، مصدومیت تعدادی از ستاره‌های ژاوی است که حالا سرنوشتشان برای ال‌کلاسیکو، نامشخص خواهد بود.

گفته شده است پدری برای چهارمین بار متوالی، این جدال هیجان‌انگیز را از دست می‌دهد، در کنار او، لواندوفسکی، رافینیا، دی یونگ و ژول کنده وضعیتشان نامشخص است، هرچند ظاهراً در تمرینات گروهی آبی‌اناری‌ها شرکت کرده‌اند.

یکی دیگر از نکات جالب این دیدار، حضور برخی ستاره‌ها برای اولین‌بار در ال‌کلاسیکو است، ژاوی این فصل با جوانان آکادمی لاماسیا، کاری کرده است کارستان و حالا می‌خواهد با آن‌ها در خانه رقیب دیرینه را ناک اوت کند.

کانسلو، فرمین لوپز، رومئو، گوندوغان و فلیکس، امشب اولین ال‌کلاسیکو را تجربه می‌کنند، در حالی که جود بلینگهام از اردوگاه رقیب، همین وضعیت را دنبال می‌کند.

در پنج تقابل اخیر دو تیم داخل لالیگا، سه برد برای لوس‌بلانکوس و دو برد برای آبی‌اناری‌ها ثبت شده است، این در حالی است که در پنج جدال، شامل دوستانه، لیگ و سوپرجام، چهار برتری برای کاتالان‌ها و فقط یک برد برای سفیدپوشان به ثبت رسیده است.

کد خبر 699511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.